aykut ya arkadaşlar C:Documents and Settings******* a giriyorum orda başka dosya yok gizli dosyaları aktif et diye bir şeyde yok yada varsa nerde tam olarak bi türlü bulamadım yardım edebilirmisiniz acaba şimdiden tşk