rammstein sabah erken kalkmak, sabah erken kalktığımda soğuk suyla yüzümü yıkamak, traş olduktan sonra yüzümü durulamak ve kolonya vs. sürmek, neffret ediyorum
cracks Orjinal Mesajı Yazan: uA-R.o.SBatuhan Kızların üstüme atlaması bu kızlar hangi kızlar!!!!azan kızlarmı!!!!!! :D :D
JustRelax Orjinal Mesajı Yazan: cracks bu kızlar hangi kızlar!!!!azan kızlarmı!!!!!! :D :D Evet.. Kantinde sürekli frikik verip , ellettiren kızlar :lol:
RaceDoctor dayanamadığım bazı şeyler Cahil insanlar,yapmacık davranan insanlar,Britney Spears,motorsporlarını küçümseyenler,rant ekonomisi...
Rawe fenerbahçe ... real madrid .... schumaher ....pazartesileri erken uyanmak ... kendini bisey sanan artiz tipler ....
Geyiq Team Nefret ettiğim birçok şey var ama aklıma şimdi bu geldi yazın için geçerli ama olsun.... tam uyuklamaya başlarken bir sivrisinek gelip kulağında vızıldar ve uykunun içine eder
vicdone en nefret ettiğim herkesinde ifade ettiği gibi kendini bir b*k zanneden ip*e herifler. bi de bunları adam yerine koymaları.... (Kapatmaya çalıştım ama çok mu belli sansürlü kısımlar :p)
TWISTER Ne demek şimdi bu? İngilizce bildiğinimi sanıyorsun? :cool: :rolleyes:[/QUO o imzayı çeviremeyecek kadar aptal değilim syn arkadışım seviyene inmek istemiyorum tamam mı sana bir şey daha söyliyim tanımadığın insanlar hakkında bu kadar ucube laflar etme ...? berkemschumacher Seviyene göre yorum yap o zaman the killer ben sınavdan 50 alırken, 83 aldığına üzülenler :mad: sabah 7:00'da uyanmak zorunda olmam (okul için) SoniC Orjinal Mesajı Yazan: NecromanceR Birşeyi bilmediğini bilmeyen insanlar ... ehehe..evet... Ve uyurken sivrisinek zırıltısı.. muzzy..! periodik olarak her gece bi arabanın alarmı çalıyor hemde tam 15 dk boyunca. nerden geldiğini de anlamıyorum sesin benzin ist. war dibimizde alan geniş olunca ses yankı yapıyor doğal olarak ama benzinciden gelmiyor ses buna eminim. berkemschumacher Orjinal Mesajı Yazan: Rawe fenerbahçe ... real madrid .... schumacher ....pazartesileri erken uyanmak ... kendini bisey sanan artiz tipler .... http://www.soccercenter.net/forum/showthread.php?p=408853 ;) « Önceki Sayfa
the killer ben sınavdan 50 alırken, 83 aldığına üzülenler :mad: sabah 7:00'da uyanmak zorunda olmam (okul için)
SoniC Orjinal Mesajı Yazan: NecromanceR Birşeyi bilmediğini bilmeyen insanlar ... ehehe..evet... Ve uyurken sivrisinek zırıltısı..
muzzy..! periodik olarak her gece bi arabanın alarmı çalıyor hemde tam 15 dk boyunca. nerden geldiğini de anlamıyorum sesin benzin ist. war dibimizde alan geniş olunca ses yankı yapıyor doğal olarak ama benzinciden gelmiyor ses buna eminim.
berkemschumacher Orjinal Mesajı Yazan: Rawe fenerbahçe ... real madrid .... schumacher ....pazartesileri erken uyanmak ... kendini bisey sanan artiz tipler .... http://www.soccercenter.net/forum/showthread.php?p=408853 ;)