Orjinal Mesajı Yazan: seven_4u
1.si Bjk 100 yıl forması daha önce yapıldı
2.si bjk 100 yıl forması böle deil çubuk felan yok o formada
1. Odamda duvarıma asılı olan forma ne? Affedersinde bir yerimedenmi uydurdum formayı?
2.BJK'nın 2 tane 100 yıl forması var
a) Senin bunla karıştırdığın nostalji forması (bende oda var) siyah ve bağcıklı
b) ikincisi ve "100 yıl" forması olan ve üzerinde 900 küsüre isim yazan formada bu(çubuklu)
3. "bu" formayı daha önce yapanı "ben" görmedim
4. 2 Mart 2003 yılında Göztepe'yi 7-3 yendiğimiz maçta 2. yarıda giyilen forma... BJK tarihini daha iyi çalış
"Dost acı söyler" kehkehkehhehe :cokkomik: