frankly ya beyler adam gibi anlatacak varmı.steam a kayıtlıyım bazı serverlara bağlanmaya çalışıyom cd keyi istiyo tam olarak anlatacak varmı
adigeserdar SANIRIM BUNUN İÇİN CD KEY SATIN ALMAN GEREKİYOR.YANİ OYUNUN ORJİNALİ GEREK.BENDE 1 HAFTA BU FORUMDA DENİLENLERİ DENEDİM OLMADI. :,( :,( :,(