Orjinal Mesajı Yazan: Mithrandirr
Ya anlamıyorum neden kazanma şanslarını azaltıyolar türkiyenin
EEE ORGANIZASYON PAHALIYA PATLAMIS OLACAKKI ARTIK KAZANMAK ISTEMIYORLAR AMA REZIL OLACAGIZ ONDAN KORKUYORUM.
NE KOREOGRAFI NE MÜZIK NEDE SÖZ VAR DOGRU DÜRÜST,
HOS SÖZLERI ANLAMAZLAR ZATEN AMA BARIS VEYA O SON CIKAN KEMANLAR FALAN VARDI ONLARIN HAKKI IDI...