GTA SAN ANDREAS Ekim 2005'te **çıkacak diye üzülen arkadaşlar........işte bu haber size**
PS2 de deprem yaratan S.A nın PC ve X box cersiyonları 7 haziran 2005 de Kuzey Amerika'da, BURAYA DİKKAT
-----------------------------------------------------------------------
**EVET BEKLEDİĞİNİZ HABER AVRUPAYA İSE 10 HAZİRAN 2005 TE GELECEK**