cHoLdAxX var mı arkadaşlar? gitar hastasıyım. çalmayı da sewiorum dinlemeyi de. sadece bunun için kurulmuş bi forum war mı?
H-KaN Arkadas Bizim forumda var Müzik ve Enstrumanlar üzeri yerler ama daha yeni oldugu icin cok kisi yok ama ginede bi bakabilirsin www.xase.forumu.com