Kanal D de yayınlanacak olan 2 yeni yarışma var. Ve bence TV nin gelmiş geçmiş en iyi yarışmaları.
1.si Survivor: Issız ve vahşi bir adada kendilerine verilen görevler
başarıyla tamamlamaya çalışacak ve yaşam mücadelesi verecek yarışmacılardan oluşacak. Ve bu yarışmada sanırım halk oylaması olmayacak yani en iyi performansı sergileyen 1. olacak. Öyle kavgalar falan da olmaz heralde zaten yarışmaya katılacak olanlar kaslarına güvenerek katılacaklardır(burada kaslar kavga amaçlı değil yaşam mücadelesi içi kullanılacak)
2.si ise ABD de raitingleri up-down eden Çırak yarışması.
Bu yarşmada ise başlarında "Patron" olarakünlü bir işadamı olan 2 grup olacak ve kandilerine verilen iş amaçlı görevleri yerine getirecekler. Başarısız olan gruptan bir kişi gidecek ve bu grubun lideri bile olabilir. İç hesaplaşmaların yoğun bir şekilde yaşandığı bir yarışma. Akıllarıyla yarışacaklar yani. Yarışmadan 1. olarak ayrılan aylık 15 milyar maaşla "Patron"unun yanında iş imkanı bulacak. Bu sezon CNN Türkte de yayınlanan bu yarışma gerçekten de güzel.