cHoLdAxX Ses kaydı yaparken bi sorunum yok. Ama dinlerken fonda inanılmaz bir hışırtı var. neredeyse benim sesimi bastıracak! mikrofondan mı sizce?
götveren ses kaydettigin cihazin yada aygitin secili olmasina dikkat et mesela line dan ses kaydederken mikrofoonda calişir haldeyse hışırtı yapabilir..ayrica mikrofon kablosunun kasaya tam oturmasina dikkat et ..aklıma simdilik gelenler bunlar...
DeNiZ bi de ses kaydederken mikrofon aranda mesafe olmalı..nefesin o hışırtıyı çıkarıo olabilir..az bişey uzaklaştır ve arkasını dönder..daha kaliteli olur ;)