Dabulu arkadaşlar bende adsl256k var ancak birde önceden kullandığım 56k modem de kasaya bağlı bu modemi kasayı açıp sökmeden nasıl devre dışı bırakabiliirim. win xp kurulu olduğundan modemi hemen tanıyo
II.Ghulam Bodyguards ) bak silmicen sadece devre dışı bırak de yeniden bulmaz.Silersen yeniden bulur bendede hem adsl hemde 56kmodem var 56kyı silmedim sadece devre dışı bırak dedim hiç problem yok.Üzerinde kırmızı bi simge çıkacak donanımın unutma.