saner http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=36615&highlight=ke%FEfetti%F0im
musty Orjinal Mesajı Yazan: hizliolu q+w havadan arapası c: kontra atağa çıkarken e yi bırak c yi basılı tut. herkes aynı tusları kullanmıyokı q+w falan yazmısın