Geyiq Team ya ben Zoom x4 kullanıyorum ben aldığımda o civarlardaydı fiyatı ama şimdi bilmiyorum....modemimden de memnunum
ELECTRIFY origo (vidalarına kadar zoomla aynıymış).biz iki kişi kullanıyoruz hiç bi sorunumuz yok. 61$+kdv ye almıştım 20-25 gün önce
ELECTRIFY usb liyi kimse önermiyo. alacaksan al ama eternetle çalıştır. ayrıca zooma o kadar fazla para vermeye gerek yok origo da aynı işi görür.(kendimi origo nun pazarlama temcisi gibi hissettim :) bi de adaptörlü modem al yani pc den bağımsız çalışabilen modem...