cok iyiydi yaa...ilk seyrettiğimde and nothing else matters dedikten sonra aha ne biçim bitti deyyip kapattım son anda noel dayının cıktıgını gordum...animasyonu bastan bir daha izledim...
Bu arada animasyonun en güzel tarafı sonunda "acaba dewam edermi" diye düsündükten sonra noel dayının "ne o hala bekliyormusun bu sefer gercekten bitti" demesi oldu...