UfUk-Fb Önemli deil ama sadece şarkı söledikleri bölümler yok yani arada konuşmalar da var ama çok kaliteli viedolar ;)
NORTON Seyrettim cok güzeldi yaws, gercekten Fuat damgasini vurdu Programa... Okan Bayülgene biraz gicik oldum ama neyse ...
kartal_omer fuat ne kadar kendini göstersede bu fuatın performansının 100 de 1 i... özellikle ceza ile birlikte söyledikleri sol pezevenkler şarkısı müthişti..
rapper sol pezemenkler şarkısının sözlerini buraya bi yazarmısınız.bu arada programı hep izlerdim bu sefer film izledim kaçırdığım programda tam anlamyla harikaymış
götveren Orjinal Mesajı Yazan: UfUk-Fb Hepisini indirebilen var mı ben 7ye kadar indirdim 7-8 de bozukluklar çıktı :confused: hepsini indirdim izledim ...okan bayülgen basta feci dumur olmus ...bilmeyenler icin soyleyelim ceza bi grup falan demiş...sorucak soru bulamio ...bii yerden bi boşluk yakalamaya calisio o da olmuyo falan ama guselmiş..izleseydim keşke...
kartal_omer indirin http://rapidshare.de/files-en/277284/renamed_sol_pezevenkler-fuat_1_.riddlores-rockbusdriver.mp3.html
Garnett_ManiaC yane warya sonunda sinir krizi geçirmediim hatta mutlu ve huzurlu olarak isledim bi zaga inanılmaz ama gerçek . Zaga nın o programı kadar da güzel ve zevkli geçen bi program daa yoktur iddia ediom ama o gecei malesef güsel bitiremedm bn minnesota -washington maçı başlamştı zaganın ardından minnesota maçı son saniyelerde 114-113 kaybetmşti we bn yataa yine sinir krizi geçirerek girdm
Garnett_ManiaC Abi şu an tam olarak emin deilm ama ntv de de olabilr haftanın maçı o maç wardı çünkü zagadan sora hatta zaga bitmemişti o başlamıştıki bn zagayı islemee dewam etmiştm daa önce zagaya hç sonuna kdr katlandımı hatrlamıom