UfUk-Fb Böyle bi konu aç1lm1st1 ancak benim sorunum farkl1, Basl1ktada görüldügü gibi FORUMDA 1 lar1 bu sekilde yap1o yumusak gleri koymuyo nas1l düzeltebilirim türkçe klavyede _uan
gostik arkadasım bazı toolbarlar acılmıstır gereksız program ekle/kaldırdan bunları sıl ve bılgısayarını yenıden baslat sorun hallolacaktır..