arkadslar bliosunuzki master lige girdiimizde indirdimiz ve uyguladıımız formalar bu bolumde aclısmıor ve vcıkmıyor oyun cıklaı ve patchler cıkalı baya bir zaman oldu bu sorunu çöze noldu mu var mı formalar olmayınca zevksiz oluro ayıca sunu da kesvettim sadece sectiin takımların yamalı formaları cıkmıyor mesela ben arsenali seciorum eskiye donuyor ancak yama yaptıım bska formalı mesela dortmund bana karsı oynadıında onun forması NİKE olarak cıkıo buda ilginc bi durum coze n varsa lutfen yardım!!