ELECTRIFY aradım taradım bulamadım.wolfpatch 3.0 dan bahsediyolar, konaminin orjinal yamasından bahsediyolar ama ben bulamıyorum...yardımcı olabilirmisiniz lütfen :confused:
ELECTRIFY abi herşeyi denedim double speedi de.çok hızlı oluyo ööle.konaminin orjinal yaması varmış veya wolf 3.0 işe yarıyo diolar ama bulamıyorum ki...