Orjinal Mesajı Yazan: deadalus
arkadaşlar yabancı bir forumda adam SP2 kurulu makinada firewallu açın ordan pes4 ve pes4 de adam bulmak için kullandığınız programı ekleyin diyor. Bu düzeltiyormuş ben denedim olmadı :,(
arkadaşlar online deneyimlerinizide paylaştığınız için teşekkür ederim. :mad:
ne alakası var ya, yabancılar da herşeyi sallıyo? bende de SP2 var, güvenlik duvarını kapattım. Ayrıca PES4 ve PES4 online açık olmasa hiç giremezsin programa. Ben sana host olarak oynadım diyorum. Ama client oynanmıyo. dostum lafım sana değil, online konusunda kimse birbirine yardımcı olmuyor evet.