Selamlar
pes4 game pad ile daha rahat oynanır. Ama
illa ki klavyeden oynayacağım diyorsanız
button configrasyondan a ile d harflerinin yerini
x ile de s harflerinin yerini değiştirin.
Böylece top kapmaktaki güçlük biraz olsun ortadan kalkar.
Daha rahat oynarsınız. e ile s harflerine birlikte basıp
topu kaparsınız...