daradevil137 Beyler ben baya iyi bir frikik tekniği buldum.20 ila 17 metrede köşeye doğru eğer yumuşakça orta tuşuna basarsanız ve de top kaleyi bulursa büyük ihtimalle gol oluyor. :D
cracks Orjinal Mesajı Yazan: daradevil137 Beyler ben baya iyi bir frikik tekniği buldum.20 ila 17 metrede köşeye doğru eğer yumuşakça orta tuşuna basarsanız ve de top kaleyi bulursa büyük ihtimalle gol oluyor. :D niye gülüosun onu anlamadım???