Orjinal Mesajı Yazan: bak-lava
Gol Sonrası Galatasaray Müziğinin Çalınmasını Yapabilecek Var mı?Mesala Galatasaray kendi evindeyken .Deplasmanda Çalarsa Güzel Olmaz :type: :type: :type: :type:
Oyunun orjinalinde gol sonrası müziği diye bişi olmadığı için değiştirilemez. Ancak spikerin sesini bulup spikerin gool bağırışlıları yerine müzik koyulabilir o da her stadda her takım için çalar...