Geyiq Team Arkadaşlar format atmak konusunda bilgisi olanlar buuraya nasıl atılacağını yazarsa sevinirim....yani maddeler halinde olursa daha çok sevinirim... 1-Cd yi tak 2-Şuna tıkla gibi :)
frankly ya madde halinde yazamam ama xp in varsa formatı cd den yap.Sadece bunu biliyorum xp de formatı.98 filan biliyorsundur zaten
muzzy..! XP de işletim sistemi olmayan disk ve disk bölümlerine format atmak= DENETİM MASASI>YÖNETİMSEL ARAÇLAR>BİLGİSAYAR YÖNETİMİ DEOPLAMA>DİSK YÖNETİMİ daha sonra format atzcağınız bölümü seçin sağ tıklayıp BİÇİMLENDİRi seçin
emre_acar1989 arkadaşım bak sana ayrıntılı anlatim... şimdi bilgisayar açılırken "delete" tuşuna basılı tut...bios gelicek karşına....Orda ayarlardan ara ve "first boot ..." seçeneğini bul...Onu cd-rom olarak ayarla..Sonra F10 a bas ayarları kaydet ve yeniden başlat pc yi....yeniden başlarken windows cd sini tak sürücüye...Sonra siyah ekranda "cd den önyükleme yapmak için bir tuşa basın yazıcak" orda bak...sonra sen yazılanları takip ederek yapıcan işleri...ama şöle sölim önce c sürücüsünü "biçimlendir" daha sonra yeniden başlarken "bir tuşa basın yazan yerde" hç bişeye basma normal açılmasını bekle...ondan sonra yapıcağın işlemler tek tek gelicek anlarsın burdan sonrasını...Yanlız bişe sölim...elindeki cd-key FCKGV ile başlıyosa başka bul eğer onu kullanırsan service pack 1 kuramassın....başka bi sorun olursa burdayız....
erelfb zor bişey değil aslında pc açılırken tak bi win.98 başlangıç disketi f4 e bas karşındaki ekranda cd rom desteği ile başlat veya cd rom suz başlatı seç "format c:" yaz evet de atsın formatı sonra tak xp cd sini pc açılırken enter a bas önyükleme için bir tuşa basın falan der takip edip yaparsın işte ama bilmiyosan boşver kalkışma bu işe