tito1905 beyler bu ball pack bende hata veriyor. hata:menuye gelmeden once hata mesajı verip win. atıyor. bu sorunun cözümü varmı? :mad:
Felipe²°°³ uyuzzzz ya birakin bence hic yüklemeyin.... Mikerim... ben böle isi bune ya... Ugras dur... Fifa gibi Install basip olmuyormu hersey.. Ne ugrascam ya.. ben kendi yaptigim seyler ile oynuyorum suan ...
musty ya pes4 foruma girin sorunun cozumune bakın yada ben soylıyım 3d-analyze programını ındırın sonra programı calıstırın select tusuna basın pes4 exeyı secın ............. orda 2 tane seye tık atcaksınız ama hatırlamıyorum siz en iyisi pes4 foruma bakın cok kolay cozumu var