çünkü CD ye direk atmışsındır ve bu arada wawa da çevirmene gerek te yoktu :D
NEROYU açıosun Ses CD si oluştur diosun parçalarını istediğin sırayla koyuyuorsun(mp3, wma bile koyabiliyorsun NERO encode edio onları zaten otomatik olarak).
Sonra da yazıyorsun bu kadar.