Arkadaşlar eleştirilere katılıyorum. Tamam sesler boğuk çıkıyor. Doğrudur. birde iyi tarafından bakın olaya sonuçta oyuna farklı bir hava verdi. wolf un patchi süper olmuş ama ellerinde kaliteli taraftar sesleri olduğu kesin. Benim elimdeki sesler çok kaliteli değildi. inşallah yakın bir zamanda daha kaliteli taraftar sesleriyle stadları inleteceğiz.