Orjinal Mesajı Yazan: blueeda
çok güzel kitap..
ben şuan da vinci şifresini okuorum..ondan sonrada şişli milli eğitim bakanlığı okuma yarışması çıkarmış nisana kadar bi liste verdiler listede 15 kitap var onları okucam ve 15 teste gircem..bakalım..:)
da vinci şifresini bende okudum gerçekten çok güzel bitane kız vardı ismi sofia mıydı neydi ...
kitabı nasıl okuduğuma gelince yazın çeşmeye tatile gittik arkadaşlarla sıkıntıdan patladım kitpçıdan gittim bana bi kitap söyle dedim şu olsun dedi 15 milyon mu ne verdim 15gün onun okudum
galiba 2 ayrı kitabıdaha var ama onları şu an okuyamadım :bilmemki:
500 sayfaya yakın bi kitap oku oku bitmiyor ya :cokkomik: