götveren 1.si 3gp deilmiydi o format?? 2.si quicktime dan dosyayi ac dosya/export yap yada ctrl+E istedigin uzantiyi sec (.avi) kaydet ...bu kadar...
cHoLdAxX Orjinal Mesajı Yazan: TWISTER sana bunu tavsiye ederim http://www.darkhardware.com/st.php?u=articles/pocket-player-1 ama bu bilgisayarda kaydettiklerimi cep tel.de oynatmak için. ben cep tel'de kaydettiklerimi bilgisayarda oynatmak istiorum
muzzy..! quick time da ses kalitesi falan ayarlanabiliomu?? bende ImTOO Mpeg Encoder war arkadaşın dediği işlemi yapabiliyor ama süre sınırlaması Max 5 dk. ve ses kalitesi de mono ve 8000 (normal mp3lerde 44000 oluo) ile sınırlı.
cHoLdAxX Orjinal Mesajı Yazan: mus_efe quick time da ses kalitesi falan ayarlanabiliomu?? bende ImTOO Mpeg Encoder war arkadaşın dediği işlemi yapabiliyor ama süre sınırlaması Max 5 dk. ve ses kalitesi de mono ve 8000 (normal mp3lerde 44000 oluo) ile sınırlı. site adresi werir msn?
muzzy..! alın">http://d164025.u36.fast-host.com/search.php?dosearch=yes&story=ImTOO+Mpeg+Encoder&title=&user=&from_date_day=&from_date_month=&from_date_year=&to_date_day=&to_date_month=&to_date_year=>alınsize Im TOO