Orjinal Mesajı Yazan: II.Ghulam Bodyguards
Ucuz ve 19 istiyosan Vestel al derim :whoa: ama 17 ve 15 inç alıcaksan kesinlikle alma lg ve samsung gerçekten güzel.
Bu arada Vestel mon.den baya çat çut sesler çıkıyo nie acaba başka bu sorunu alan varmı
walla o çat çut sesler bizim mobilyalardan da çıkıor :D:D:D
ama bende de vestel 15" war (4 yıllık) açarken çıtırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt dşe bş ses çıkıo ayriyetten normaldede çıkan pıst çonk sesleri de çıkıo. ve ayrıca bazen tsssssssss ve fussssss dşe sesler de çıkıo (ciddiyim). ve ayrıca akran titreşiyor arada bir (ama satıcam birine hemde bayaa bi :D).
ama iyne de iyi monitör 15" olmasına rağmen 1024*768 85 Hz
1280*1024 60 Hz çalışıor.
AMA BEN 19" Bİ MONİTÖR ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM
FLAT olsun 1600*1200 75(minimum) Hz olsun. 250 $ civarı olsun ve en az 5 yıl dayansın. önerilerinizi bekliyorum