barbarezi pes 3 de oyunun yavasligindan sikayetciydim pes4 dede hizliligindan.. normal hiz nasil yapabilirim... p3 700 384 mb ram 64 mb gforce2 mx 400 sh pro nvidia 61.77 driver kurulu
vannacutt031 bi dakka ya arkadaşım sen bu makinanla ekran atlama sorunu olmadan ve kasmadan oynuyosun ve de hızlı diye şikayet ediyosun doğru mu?? bana lütfen cvp yaz hiç kasmadan ve ekranın dalgalanmadan oynuyormusun??
frankly Orjinal Mesajı Yazan: barbarezi pes 3 de oyunun yavasligindan sikayetciydim pes4 dede hizliligindan.. normal hiz nasil yapabilirim... p3 700 384 mb ram 64 mb gforce2 mx 400 sh pro nvidia 61.77 driver kurulu ya sen bu sistemle nasıl pes4 oynıyabiliyosun bide hızlı diosn ya bende bile medıum ara sıra kasıyor
ELECTRIFY Orjinal Mesajı Yazan: dobra dobra ya sen bu sistemle nasıl pes4 oynıyabiliyosun bide hızlı diosn ya bende bile medıum ara sıra kasıyor gördünmü hocam neler var dünyada millet oynuyo walla işte...
frankly Orjinal Mesajı Yazan: muhammeddalyan gördünmü hocam neler var dünyada millet oynuyo walla işte... ya benim sistem p4 2.8 256 ram 128 mx 440 yaw bunda medıum da kasıyo adam da hızlı diye şikayet ediyo halla halla
barbarezi sadece makinenize iyi bakın yeter.. hard disk inizin bakımını yapın ara sıra islemcinizdeki tozları fln temizleyin bios ayarlarından cache leri enable yapın ekran kartinizin fln tüm donaniminizin tum en son driverlarını yukleyin fln filan
frankly Orjinal Mesajı Yazan: barbarezi sadece makinenize iyi bakın yeter.. hard disk inizin bakımını yapın ara sıra islemcinizdeki tozları fln temizleyin bios ayarlarından cache leri enable yapın ekran kartinizin fln tüm donaniminizin tum en son driverlarını yukleyin fln filan iiyi ben bi koşu gidip bez alımde şu işlemciyi bi silem yaw toz götürüyo kasanın içini
barbarezi Orjinal Mesajı Yazan: dobra dobra iiyi ben bi koşu gidip bez alımde şu işlemciyi bi silem yaw toz götürüyo kasanın içini hahahaha gülmekten öldüm çok espirili bir kisiligin var arkadasım.. toz götürüyorsa elektrikli süpürge ile temizle ama süpürgeyi SAKIN fazla yaklastırma icinden bazi seyleri de koparabilirsin..uzaktan tutarak temizli kafi..