tayfurcan dev maç 2.ocak.05 pazar günü saat 15 de atv'den canlı yayınlanacak bu sefer kesin :D yeneriz kesin
*{Bå®ô$_1905}* Fener alır bu maçı ya bizim potaaltı sorunluydu daha yeni Rowe die bi adam aldık onun takıma alışması zaman alacak hem FB'nin kadrosu bizden daha iyi her ne kadar gönlüm GS dese bile FB alır bu maçı...
Fevzi galatasaray beklediğimden daha iyi oynadı özellikle jacobson ve ilk yarıda boddicker eğer şu aldıkları justin rowe iyi çıkarsa coşarlar
Geyiq Team Beyler maç kaç kaç bitti ben bi ara kapadım ama fenerbahçe yine çok turnike kaçırdı :D galatasaray mükemmel oynuyodu
götveren gusel mac oldu seyirciler de bayaa etkiliydi kavgasiz sorunsuz oldu biitti iki takımda gusel oynadi...son periotta gs koptu sonucda fb maci aldi..
Elensar77 ama gercekten gs oynadıı tum maclarda son periyoda kadar cok cok iyi oynuo klim olursa olsun yazık oluo son peryod kondisyon yetmio biraz da genc bi takımız tecrubesizlik vaar giibi ama macı hakeden bizdik gibime gelio nese futbol kadar terorizme gerek yok tebrikler fenerliler
NightWolf15 maca giden bi galatasaraylı olarak sayıca fenerden az olmamıza rağmen mac boyunca tribunde konusan bizdik (son 1 dk hariç) gercekten galatasaray bu seneki en iyi oyununu oynadı ama bu yetmedi kacan serbest atıslar macın kaderini deiştirdi die düşünüorum
Elensar77 ewt ya hele 3.periodda ust uste inanılmaz cok serbest atıs kactı o aralr 6-7 fark geridedik muhtemelen atsaydık one gecip belkide macı kazancaktık
McLanE Orjinal Mesajı Yazan: gunduz84 Bu sezon çok iyi gidiyoruz ilk üçe kesin giricez.. sanmam bjk-efes-ülker ilk 3'e girer bence gene fener iyi yarı final bjk-fb-ülker-efes dörtlüsü olcak gibi
tayfurcan taraftara bak bi bitaneyiz yine salon full dolmuş biletler karborsa filan ....şu seyirciye bayılıyom