adigeserdar KNIGHT ONLINE OYNAYAN VAR MI?UCRETLI MI?DEGILSE NERDEN INDIRIP OYNARIZ? :confused: :confused: :confused: :type: :type: :type: :type:
TeLL0 ben oynuyorum. serverlar icretli DEĞİL. ama daha sonra olabileceği söylentileri dolaşıyor. kurulum dosyası 280mb indirebilirsen ne mutlu sana. adresi www.knight-online.com.my
adigeserdar ABi OYUNU İNDİRDİM.ÜYE OLDUM KARAKTERİ SEÇTİM .AMA OYUNA BAŞLAMAK İÇİN KARAKTERİN ÜZERİNE ÇİFT TIKLADIM PUANINIZ YETERLİ DEĞİL YAZIYOR :mad: :mad: :mad: .OYUNA GİREMİYORUM.YARDIM EDERSENİZ SEVİNİRİM. :rolleyes: :rolleyes:
Tearaway alsana hala varsa benim bidane level 12 mi ne vardı bikere oynadım acc name yane nick tearaway sifre=198626 ama emin deiliim olmaya bilir bi dene
adigeserdar YA SERVER FELAN SEÇİP GİRİYORUM KARAKTERİME ÇİFT TIKLAYIP OYUNA GRMEYİ DENİYORUM '''you have insufficient points to play.Please top up.'''DİYE Bİ UYARI ÇIKIYOR OK DİYORUM OYUNDAN ÇIKIYOR. :mad: :mad: AYRICA ARES2 SERVERI YOK!
muratbjk Orjinal Mesajı Yazan: adigeserdar YA SERVER FELAN SEÇİP GİRİYORUM KARAKTERİME ÇİFT TIKLAYIP OYUNA GRMEYİ DENİYORUM '''you have insufficient points to play.Please top up.'''DİYE Bİ UYARI ÇIKIYOR OK DİYORUM OYUNDAN ÇIKIYOR. :mad: :mad: AYRICA ARES2 SERVERI YOK! Kardeş sen www.knightonlineworld.com burdan oyunu indir burası ücretsiz. Bende ares serverindeyim level 48 mage var.
TheMouzy Orjinal Mesajı Yazan: adigeserdar YA SERVER FELAN SEÇİP GİRİYORUM KARAKTERİME ÇİFT TIKLAYIP OYUNA GRMEYİ DENİYORUM '''you have insufficient points to play.Please top up.'''DİYE Bİ UYARI ÇIKIYOR OK DİYORUM OYUNDAN ÇIKIYOR. :mad: :mad: AYRICA ARES2 SERVERI YOK! olum sen ağla seninki eski serverlerin olduğu Knight serverlerin de odin vardemi sen www.knightonlineworld.com dan şifre al ve ordan indir