NORTON Merhabalar, Aramizda cok yetenekli arkadaslar var, ve bu yetenekli arkadaslarimiza soruyorum acaba Türkiye Klassik Takimini yapmak mümkünmü??? Yani Forma , Kadro vs.. Eger mümkünse sizden ricam bunu yaparmisiniz.....
sseba&lefter hakkaten süper fikir ya. daha önce nasıl kimsenin aklına gelmedi şaşırıyorum. Lefter ve Metin Oktay mutlaka kadroda olsun ha.
Bule yapılır.. ama çok güzel olmasını istiyorsanız WEditor programının çıkmasını beklemeniz şart.. yoksa geçici olarak Edit Mode üzerinden yapılabilir..