Orjinal Mesajı Yazan: pilot_falcon
ne güzel..demek online oynayabiliyosun...biz daha o safhaya gelemedik hocam..sen buna şükret :)
Not : 5739 udp / tcp olarak açık , fifa oynayabildiğim bir arkadaşla Pes 4 ü oynayamadık..kurulum versiyonlarımız aynı olmasına rağmen..Arka planda çalışan hiçbirşey olmadığı halde...Hatta bi program var online oynamak için , onu da denedik...yok yok yok...!...
Hocam ben neler yaptım bi bilsen.:rolleyes: Ufak çaplı network olayından çakmaya bile başladım bu sayede :rolleye3: Hangi sitelere girmedim ki, portforward dan, hardwaremanialara mı dersin, port açın olur dediler açtık, statik Ip olmalı dediler yaptık, firewalları kaldırdım, güvenlik duvarını açtım, 1.10 patchi yükledim, online programını da yükledim ama chat yaptığımla kaldım. Olmuyo olmuyo...:mad: bi de şöyle bi manyaklık var, ben host olduğumda oyunu online oynayabiliyorum ama client olarak girmek istediğimde son ekranda waiting diyo bekle Allah bekle :mad: Ya arkadaşlar Allah rızası için şu olayı çözebilecek biri yok mu aranızda? Lütfen yardım...