erdal2004 Görüntüyü en iyi nerden ayarlayabilirim. Ekranı tam göremiyorum iyice uzaklık ve yakınlık yapabilecek yer yokmu arkadaş yaaa...Daha doğrusu bilgisayarla oynarken ayarlanabiliyor ama Multiplayer'de oynarken ayarlar yok.
besteci Orjinal Mesajı Yazan: erdal2004 Görüntüyü en iyi nerden ayarlayabilirim. Ekranı tam göremiyorum iyice uzaklık ve yakınlık yapabilecek yer yokmu arkadaş yaaa...Daha doğrusu bilgisayarla oynarken ayarlanabiliyor ama Multiplayer'de oynarken ayarlar yok. Multiplayer'da oynarken gelen ve değiştirilemeyen birçok ayar Match Mod'daki default ayarlar. O ayarları isteğine uygun seçersen Multiplayer'da da aynı ayarlarla oynarsın ki kamera seçimi de bunlardan biri.