Cok tesekür edrim besteci cevabin icin.
Peki tamam o olusan seve_we8 dosyasini nere aticam.
Patch 10_0 gibi bir dosya var dat'da oraya attim degisen bise yok?
Master lig Load yapiyorum Cimboma baskiyorum Tomas hala öle Aurelio hala öle yani Cok kötüler. Editora gidiyom bomba bir Gücleri var.
????