gerkorol 31 ağustosta sözleşmesi biten arjantinli bi oyuncuya imza attırdım... transfer 1 Eylül de gerceklesecek diyo.. E malum bizim ligin transfer sezonu 31 agustos gecesi son buluyo... Sizce beni ve almak istediğim oyuncuyu ne bekliyo??
Shevchenko gelir serbest kalır gelir hangi takımla oynuyosun süper ligse yabancı kontenjanın boşsa gelir
Aydin 4 yani oyuncu kulübünden ayrılacak, bir dahaki transfer dönemine kadar serbest kalacak, sonra transfer dönemi açılınca sana gelecek..
Shevchenko hayır iori yanlış biliyor ağustosta bitti eylülde gelecek gerçekte fener fatih in sözleşmesini fesh etti adam ocakda bochuma gidecek oyunda böle bişey olsaydı hemen teklif yapardın kabul eder sana gelirdi o zaman ilhan mansızıda ocakta alırdın ama hayır saakatlığı biyiyo alıyosun yani transfer dönemini beklemiyosun oyunda ama gerçekte bekiyosun saçma
takunya Yanılmıyosam o oyuncunun sana gelmesi lazım. Özetlemek gerekirse; bir oyuncuyu bonservis bedeliyle değil, direk oyuncuya teklif götürerek almaya çalışırsan oyuncunun kontratı bittiğinde transfer dönemine bağlı olmaksızın transfer edebilirsin. Aynı şekilde takımsız (free) oyuncuları da transfer dönemi dışında hem teklif götürüp hem de takımına katabilirsin. Transfer dönemi olayı yalnızca takımıyla sözleşmesi devam eden (bonservisi takımında olan) oyuncular için geçerli.
Fevzi evet bence de sana gelecek bu oyuncuyu çünkü oyunda free bi adama imza attırdın mı hemen gelebiliyo