ben falsolu vururum hep. Barajı gectikten sonra inise gecer top hızlı da gider.Yanlız unutmayın baraj kalenın ne tarafını kapatıyosa ayagı ters yonde bı oyuncu secın. Diyelim ki sol capraz frikik oldu, topun basına henry gecti. hemen kalenın sol kosesınden 2 metre falan iceriye hedef alıp(falso wericeimiz icin uzaklıga gore deisiyo ne kadar uzak o kadar falso.)suta basıp hızı belirliyoruz (ortadakı cızgı ıdealdır) sonra adamımız topa hareketlenince sol yone basılı tutuyoruz adam vuruncaya dek.top kalenın ortasına hedef aldıımızdan dolayı o yonde barajı gectıkten sonra sola kavisleniyo. Eger adabıyla yumusak wurursan asagıya da iniyo.Kaleci atlasa da tutamıyo cunku top 2 metre falan falso alıyo.Kesin cozumdur.