Arkadaşlar ben bilgisayara karşı oynamaktan sıkıldım. Barcelona yla lig yapıyorum. 5 yıldız da bile gol yemiyorum. Sarmıyo yaa... Gelelim sadede.. Arkadaşlar önce MSN de görüşelim. Sonra birbirimize IP verip online oynayalım. my msn hitboy86@hotmail.com