YeshiL Ya Beyler Ekran Kartım Nvidia MX 4000 128 MB Ama Fifa2005'i Veya Herhangi bir 3D Oyunu Çalıştırcağım Zaman "Requires Hardware Graphics Acceleration" Bu Hatayı Veriyor Ne Yapabilirim...
Hami(10) sürücüsünü güncelle genelde kartının gücü yetmediğinde verir bu hatayı ama öyle bişey söz konusu değil senin için
YeshiL Sürücüyü Güncelleştirdim Ekran Berbat Oldu 66.93 Versiyonu Ama Önemli Değil Artık İkinizede Çok Teşekkürler Yardımcı Olmaya Çalıştığınız İçin Bil. Format Attım 98'i yükledim Aynı Şey Ardından Xp'yi Yükledim Manyak Çalışıyor Artık....