Bir tane forma yaptım GS için, daha birkaç gün önce elime adobe photoshop'un
6.0 versiyon'nun try out verziyonunu yükledim. Şimdi formalar yapıyorum ama daha yetenek konusunda biraz vasatım, inşallah beğenirsiniz, yaptığım 3.üncü forma, daha öğrneceğim çok şey var ama karşınızda GS 100.Yıl fantezi forması.
Kendi dizaynım, eleştirilere doğal olarak açığım.