jaunty beyler slm sitemizde yayınlanan ballpatchi indirip afsexplorer ile kurdum fakat oyunu açamıyorum , masaüstüne atıyo aynı sorunu yaşayan var mı , nedir bu sorun ? yetkililerde bi cevap verirse sevinirim
orkunbjk aynı konu var. sorununun cevabı burda http">http://www.soccercenter.net/forum/showthread.php?p=402378#post402378>http//www.soccercenter.net/forum/showthread.php?p=402378#post402378