SoniC Evet arkadaşlar..dinlemekten en çok keyif aldığınız çalgı? TULUM KEMENÇE SAZ GİTAR FÜLÜT :D ZURNA ORG ..... başka varsa yazarsınız.. benim en keyif aldığım tulum.. çalabildiğim org..tulum öğreniyorum şu aralar :)
ForzAslan Yan flüt Gayda(İskoç Gaydası,hemen hemen tulum gibi ama biraz fark var...) Keman Bir de müziğine göre elektro gitarı severim...
SoniC Orjinal Mesajı Yazan: bilengoker Sipsi :D bayılırım ama çalmasını bilmek lazım bende tulumu çalabilmek için önce sipsi'den başladım :D ama 2 kere kırdım :rolleyes: 3.yolda..sipsi'yi çalabiliyorum biraz