bbturk ben ceza ile sagopa arasında gidip geliyorum ama sagopa daha ağır basıyor. zaten rap çilerimiz parmakla sayılabilecek kadar az ama içlerinde en iyisi bence bunlar, sizce kim????
UfUk-Fb 1SAgopa kajmer 2Ceza 3fuchs belki fuat da olur ama bunlar dışında dinlemem fazla uzattım sonuçta en iyi rapçi ise sagopa kajmer ;)
götveren bilmem dinleyen var mı ama...RapÜstad 'ın "yürekten gelen" die bi şarkısı war hakkaten suupppeeerrr cook gusel Killa Hakan Azra manyaq soluyolar tavsiye ederim dinlemeyenler warsa denesinler gerekirse adres de bulurum ...
emre_acar1989 hmm bencede 1-sagopa 2-ceza ama bence nefret in yerini hiç bişi tutmuyo..Grup olarak söyleyince daha güsel geliyo bana...Sagopa feat Ceza şarkılar çoğalsa keşke...
UfUk-Fb Bende düetleri çok seviyorum ama sevdiklerim arasında olan iki rapçiden oluşmasına rağmen nefret i sevemedim :(
Vampire Bat 1)Sagopa Kajmer 2)Ceza 3)Derin Darbe 4)Dumanyak Dr. Fuchs u nasıl beğeniyorsunuz hayret ediyorum Nefret teyken iyiydi ama solo albümü bence iğrenç olmuş.. Ama Derin Darbe grubunun geleceğini çok parlak görüyorum gerçekten, dumanyak zaten süper.
kartal_omer artık kararımı verdim.. en iyisi BATI BERLİN BONOBO 1 PANZER **FUAT AKA EFYUU** sonra sagopa... bektaş.. ceza..
Exvision Bir sıralama yapamam . . Ama gerçekten hepsinin birbirinde üstün özellikleri var . . . . . Ama dinlemekten vazgeçemediğim isimler ; Sagopa Kajmer / Ceza / Fuchs / Fuat / Ayben gerisi boş , eğlen coş :)
aposey ceza diss ler ve popçuylarla yaptigi düetler sonucu puan kaybetti artik SAGOPA nin 1 numara oldugu kesin
Exvision Orjinal Mesajı Yazan: aposey ceza diss ler ve popçuylarla yaptigi düetler sonucu puan kaybetti artik SAGOPA nin 1 numara oldugu kesin YORUMSUZ ! ! !
kartal_omer rap sadece nette yayılmamalı.. birilerinin rap ı tanıtması gerekir.. ceza da bu görevi fazlasıyla yerine getiriyor..
Exvision NETTEN MP3 ALIP FORUMLARA MESAJ ATMAKLA RAP'E DESTEK VERİLMEZ . . BURADAKİ ARKADAŞLARA DEMİYORUM BAZILARI ÖĞLE YAPIYOR (DİĞER FORUMLARDA BİRÇOK KİŞİ VAR BU DÜŞÜNCEDE)
kartal_omer Orjinal Mesajı Yazan: Exvision NETTEN MP3 ALIP FORUMLARA MESAJ ATMAKLA RAP'E DESTEK VERİLMEZ . . BURADAKİ ARKADAŞLARA DEMİYORUM BAZILARI ÖĞLE YAPIYOR (DİĞER FORUMLARDA BİRÇOK KİŞİ VAR BU DÜŞÜNCEDE) sonucta o insanlarda geçinmek zorundalar.. sonuna kadar destek.. :applause:
Exvision anlamadın Ömer . Sitelere atılan mp3 leri pc ye indirip ben RAP müzik dinliyorum RAP müziğine destek veriyorum demekle olmaz
kartal_omer hayır ben senin dediğni desteklediğimi sölemek istedim :) ayrıca benimde demek istediğim bu insanlar bu isten para kazanıyo.. bunların albünlerini alarak yada varsa baska yollardan destek vermeliyiz.. **sadece mp3 indirip rap dinliyorum diyerek tr rapa destek olmuyo..**