ortega23 baba buda sorulurmu şimdi hayatta herkes kesin aşık olmuştur 4/5 yasındaki çocuklar bile asık oluyor..... mesela mahallenin tüm kızları bana asık :) (amma salladım ha)
Black God Orjinal Mesajı Yazan: ortega23 baba buda sorulurmu şimdi hayatta herkes kesin aşık olmuştur 4/5 yasındaki çocuklar bile asık oluyor..... mesela mahallenin tüm kızları bana asık :) (amma salladım ha) Ya bunu bi anınızı annatın die yazdık heralde
tayfurcan beste diye bi kız vardı orta 1den lise 2 ye kadar beraberdik ayrıldık kıza hala aşığımmmmmmmmmmmmm....
Black God Orjinal Mesajı Yazan: cracks avrilmi diğerimi:) Diğerimi ohaaaaaaaaaa haremmi kurdun laynnn
Elensar77 avrilmi diğerimi olm avril baska benm kız baska valla ben ona asıkım oda bana asık buna eminim zaten daha ne olsun yanlız artık dua ediom ki bi gun scn i gormedsin nick le avatar benı yakacak yoksam
*{Bå®ô$_1905}* Olduk tabi ya bi keresinde kizin pesinden 5-6 ay kosmustum 2 yil önce dersaneye giderken Lgs için ondan sora tawladim kizi we rahatladim :D