Orjinal Mesajı Yazan: Overkill
Ben o kızın erkek versiyonu olan bir arkadaşa sahibim. Yani sırf kızlara özgü değil. Crack atmayı anlatmam 32 dakikamı aldı. Bir de formatı anlatacaktım fakat ruh sağlıyım bozulur diye caydım. Tabi insan doğuştan öğrenmiyor fakat bazı insanlar ister istemez bilgisayar konusunda bön oluyor..
Tabi fiziolojik olarak erkekler bilgisayar ve benzeri aletleri (+araba kullanma) kullanmakta "potansiyel" olarak kadınlardan daha iyi olduğu kesin? Neden? Hormonlarla alakalı ve erkek ve kadın beyni değişik görevler için daha gelişmiş. Tabi bu bir gennelleme... bilim adamları herhalde gezegendeki her erkek ve kadın üzerinde yapmadı bu araştırmayı ama genel olarak böyle bir durum. Ayrıca erkeklerde kadınlara göre neurolojik aktiviteler çok daha fazla... yani saksı "genelde" daha iyi çalışıyor. Tabi malesef erkekleri şimşek çakma potansiyeli kadınlara göre 6 kat daha fazla bu neurolojik beyin olaylarından dolayı. :D