arkadaslar pes4 ü makinaya kuruyorum. oyuna girmeyi denediğimde ise oyuna girmiyor. işin enteresan olan yanı ise ctrl+alt+delete yaptığımda işlemler kısmında pes4 exe calısıyor gozukuyor. bu problemi yasayan ya da cozum onerisi olan war mı? lütfen yardım edin kafayı yemek uzereyim...