Biliyorsunuz Abdi İpekçi Spor Salonunda Fb Gs Maçı Var
2 Ocak Pazar 15:00 Daki Maça Gidiyoruz Gelenler bİLETLERİNİ yA şİMDİ aLSIN yA dA Maç Günü Kalırsa Biletler 5 ve 7 milyon Kararlaştırın Ayrı yerlerden almayalım bu arada Bi Pankart Ayarlayalım Abdi İpekçide Asacak Yer Buluruz Şöle Yazacak SCN FB BİRLİĞİ veya SCN FB KARDEŞLİĞİ hemen cvp verin organize olalım