NayguleR Tamamda beyler böyle formaları FENERBAHÇE topicinde topluyalım... Bide Başlığın FB nostaji olması yeterli idi bu senin yaptığın kışkırtmaya girer :(
SCoRPioN ® Arkadaşlar PES Kit DB ile alakası yok bu konunun. Böyle konuların yeri Editing Forumdur. Eğer Fenerbahçe'nin yeni sezon formalarını yaparsanız Fenerbahce SK konusuna ekleyiniz.
SCoRPioN ® Kaleci formasının dizaynıyla alakası yok. O forma böyle değildi Enes :) Nasıl hatırlayamıyorsun. Üzerinde noktalar falan var. Home içinse oyunda görmeden bişey söylememek lazım
Black God Orjinal Mesajı Yazan: SCoRPioN ® Kaleci formasının dizaynıyla alakası yok. O forma böyle değildi Enes :) Nasıl hatırlayamıyorsun. Üzerinde noktalar falan var. Home içinse oyunda görmeden bişey söylememek lazım Ben geçen gün can ı eleştirdim ya şindi oda eleştiriyo ;) ama teşekkürler sağol
Black God Orjinal Mesajı Yazan: kanaryagücü Sadece Denemek İçin Yaptım Fazla Uğraşmadım zaten uğraşmadığımı yazdım denemek için yaptım öle 10 dkklık bi deneme