Pierre Van Hooijdonk bu konuyu daha once fm forumda actiim icin konu hakli olarak kapandi yaa arklar konuya abonelik die bisi war onu yapinca ne ise yariyor we yaparsam ii olurmu???
WatCheR Konuya abone olduğunda profiline girdiğin zaman abone olduğun konuyu görebiliyorsun rahatça ve yeni cevap yazıldığında mail geliyor
muzzy..! ıyy bi ara kafayı yiyecektim aboneliklerden paso mail gelip duruodu... sonunda ayar çektim düzeldi ohhhh.