DOOMHAMMER1903 valla hepiniz benden 1 saat önce 2005 e gireceksiniz... üf yaw ıktım 2004ten berbat bir sene idi... n'olur n'olmaz... ben şimdiden herkezin yeni yılını kutlar ve yeni yılda hepinize (+Beşiktaşa) sağlık ve başarı dilerim... ;)
Makaay Orjinal Mesajı Yazan: Vampire Bat sonra sabaha karşı internetten büyük hevesle indirdiğim Freddy Elm Sokağında Kabusu serisini izleyecem toplam 7 film, tabi sınırsız cips + sınırsız kola eşliğinde... su filmleri bi ara atsana bana:)
Vampire Bat Orjinal Mesajı Yazan: Makaay su filmleri bi ara atsana bana:) hehe evet arkadaşlar film başına 5 milyondan satılır :D kargo ücreti size aittir :D heheh ben de Ares ten indirdim 256 ADSL ile..
*{Bå®ô$_1905}* Hay Allah'ım ya ben böle saçma uygulama görmedim ne gerek war annamadım , bana göre depremle ilgisi yoktur kesin kolpadır başka bi olay olmuştur ama neyse ki benim programım Taksim'de deil Nişantaşı'nda...
Oguz Kagan Bende PC başındayım veya Ps2 başındayım ama belli olmaz belki nişantaşı na inerim birazdan.
KalkVeSavas şuan 21:48,eğlenmeye gidenler çoktan gitti,bir ben kaldım kıyısında gecenin,avutulmamış bir ben.. hiçbirşey yapmıycam,ama öss kazanırsam seneye acınısı çıkartıcam.. yılbaşı olmuşsa ne olmuş,bahane,eğlenmeye bahane be,yoksa 1 yıl daha yaşlandım işte.
blueeda Orjinal Mesajı Yazan: AnyoneAnswerMe hiçbirşey yapmıycam,ama öss kazanırsam seneye acınısı çıkartıcam..yılbaşı olmuşsa ne olmuş,bahane,eğlenmeye bahane be,yoksa 1 yıl daha yaşlandım işte. aynen katılıorum.. :applause:
NORTON Arkadaslar ben Almanyadan yaziyorum, burada daha 1 Saat var yilbasina sizin yilbasinizi kutluyorum, bide Türkiyeye geri kalmis diyorlar baksaniz ya bütün Avrupa TR den sonra girecek 2005`e dahada almiyolar Avrupa Birligine hayret bisey ya...
*{Bå®ô$_1905}* Orjinal Mesajı Yazan: McLanE evde pc başında millet nişantaşı gezsin Ewt Nişantaşı gezdik ama pek güshel deildi ya ben beenmedim ama nyse yılbaşı gecesi için yeter...
muzzy..! Orjinal Mesajı Yazan: dobra dobra abi dün o kadar içmişimki 1 gibi yatmışım yaw zuhahaha.. ben de kaçta yattım haberim yoq en son beyonce yi hatırlıyorum :D
Overkill Biz arkadaşlarla plansız şekilde gittik Nişantaşın'a. Herşey ben evde oturup paşa paşa seinfeld story'i ardından Okan Bayülgen'in ntv'deki programını seğrederim 1 gibide yatarım diye düşünürken arkadaşlardan biri arayıp "hadi lan nişantaşına gidek akşam" demesiyle başladı. Yavaş yavaş artan bir sayıyla kızlı erkekli ondört kişiye ulaşmıştık. Grubun en rahatsız elemanı olduğum için sürekli şikayet ettim tabi. Müzik fena değildi, geceyarısına doğru sapıttı biraz ama genelde iyiydi. Ortamın bilimum mal, sap ve kıro türleriyle kaynaması can sıkıcıydı fakat bu kişiler ve üç kez ezilme, iki kezde odunla dayak yeme tehlikesi geçirmemiz dahi gecenin eğlencesini bozamadı. Nitekim güzel geceydi, iyi yıllar herkese..
cracks pse4 başında 3 1. lig ve şampiyonlar ligi ve division 1 kupasıın sevincini yaşıodum yılbaşı gecesi saat 12de şiir gibi
cracks Orjinal Mesajı Yazan: onr1903 olum bilgisayardan sıkılmadın mı o saatte bile....takılsaydın birilerine.... ben de öyle yapacaktım sıkılacağımı bile bile...arkadaşım aradı hadi dışarı dedi.....caddeye gidecektik param yoktu....onların sitede parti vardı oraya gittik bizim ameleler meşale yaktılar:D...sonra bişey patlattılar hala ne olduğunu anlmaış değilim...sonra eve gittik yılbaşına arkadaşın evinde girdim.... yapacak bişe yoktu.internette arızalıydı
Dabulu nolmuş abi osman da benim kafadan galiba bilgisayarın başına geçtin mi saat i unutuyon zaten bende yeni yıla PC'ye format atarken girdim.